Doodle sulung dirasmikan

Assalamualaikum,

selamat pagi korang.. hari nk aku buang tebiat sikit bangun pukul 4 pagi.tetiba terjaga.nak suruh aku buat qiam lah tu.hihi.tapi aku memang buat pun.ye ye, aku memang baik.

okey, hari ni just nak bagi tahu korang about doodle sulung aku yang aku dah lama lukis tapi aku tak rasmikan lagi dengan rasminya.so hari ni saja je lah buat entry nak show off my first doodle.haha. yang penting doodle ni aku buat pakai tangan sendiri bebekalkan teknologi photoscape sahaja ye.bukan ps.so memang tak lawa.

doodle yang ni bukan doodle melukis use mouse, tapi lebih kepada aplikasi bentuk je.orang tak pro biasa lah.so, dari membebel tak tentu pasal ni ,aku tunjukkan lah doodlenye..



comel tak ? tak ? tak pe lah~~..
terletak url blog lame plak~ haha

lame jugak lah ye nak lukis doodle ni.dulu aku ingat senang je.sekali try, ambik kau dengan tangan keras nye memang payah la.well, orang tak da bakat biasalah ayat~.. ohh, doodle tu pakai spect sebab tuannye pun same~ hihi..

okey,nak tunjuk tu je, ok, bai :)





klik banner ni usha2 hadiah cooool.. ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Have a nice day everyone :)
- - - - -